Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Asystenci jazdy - różnice w wersjach L i XL
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="strusio8, post: 244898, member: 5278"] Widzę że trochę namieszałem, Niro EV ma HDA2, nie HDA. Napisałem skrót myślowy, przepraszam, na przyszłość będę się trzymał oznaczeń ściśle... Samodzielna zmiana pasa - bardziej bajer, który tak naprawdę ciężko nawet pasażerowi pokazać by mu zaimponować. Wrzucasz kierunkowskaz, auto zaczyna śledzić radarem czy może zmienić pas, gdy uzna że jest to możliwe, powoluuutku zmienia pas w wybraną kierunkowskazem stronę. Dlaczego ciężko pokazać? Bo: 1. czas wykonania tego jest dłuższy niż możliwy czas jazdy bez trzymania kierwnicy. Efekt - operacja w 60% przypadków anuluje się w trakcie wykonywania. 2. jeśli chcesz by się nie anulowało, trzeba trzymać kierownicę i tu pojawia się szkopuł - jakkolwiek asystent podążania pasem (LFA) pozwala sobie kierownicę przyblokowywać palcami i się nie poddaje, to podczas samodzielnej zmiany pasa asystent HDA2 jest bardzo wyczulony na dotyk i gdy się go tylko lekko przyblokuje (by zresetować timer czujnika nietrzymania rąk na kierownicy) to potrafi też anulować operację z pytaniem czy chcesz mieć tę funkcję wciąż aktywną. I teraz jesteś w trakcie zmiany pasa, którą musisz doprowadzić ręcznie/samodzielnie do końca, a jeśli w ciągu 3 sekund nie potwierdzisz przyciskiem OK na kierownicy, tak chcę dalej używać samodzielnej zmiany pasa, to ta opcja się wyłączy i trzeba ją ponownie włączyć w menu samochodu na ekranie dotykowym... Efekt, kierowca ma ochotę zmieniać pasy samemu bo to po prostu stabilniejsze jest. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Asystenci jazdy - różnice w wersjach L i XL
Top