Audi Q4 e-tron / opinie

nabrU

Pionier e-mobilności
Zastanówmy się @Michal, kto zadawał pytanie w tym wątku? Ja odpowiadałem wyłącznie na pytania Robur82, co kto powiedział w salonie Skody koledze pmlody mnie nie interesuje w kwestii odpowiedzi na pytania OP (nawet jeśli zgadza się że Enyaq to nie Audi e-tron 55).

Ciężko się tłumaczy swój POV online ;) więc zostawmy to już...
 

Michal

Pionier e-mobilności
Masz rację, teoretycznie enyaq powinien się mocniej rozpędzić ale nie znamy warunków i najprawdopodobniej coś nie zadziałało, więc się nie rozpędził.
Przy czym moim zdaniem wrzucanie w tym wątku etrona 55, tylko po to, żeby nam udowodnić, że jest jakieś jedno (tak wiem jeszcze takie samo porsze) auto, które się ładuje szybko do 80%, to zupełna pomyłka, bo kompletnie miesza w głowach, bo przecież on się ładuje jak wariat, a ludzie mogą nie mieć pojęcia, że etron 55 ma tyle wspólnego z 45, co młotek z igłą - oba są z jakiegoś tam metalu.

Ja natomiast przy okazji ostatnich rozmów ze świeżo upieczony właścicielem eqe, wyśmiałem po prostu sprzedawców i to co usłyszał Młody. Ostrzegam wszystkich, żeby nie wierzyli w to co od nich słyszą, bo to w znaczącej większości będą kłamstwa albo kompletny brak wiedzy.
 

Halisep

Fachowiec
Sprzedawcy mówią tylko to co usłyszą na swoich wewnętrznych prezentacjach lub jest napisane w broszurach. A że średnio ogarniają tę technologię i czasem poprzekręcają pewne rzeczy, to później wychodzą takie kwiatki, jak mówienie, że eqe przejedzie 500km na autostradzie niezależnie od warunków albo, że ev6 ładuje się z mocą 350kW. W przypadku elektryków nie ma co się opierać na wiedzy dealerów. Trzeba robić rozeznanie na własną rękę i to najlepiej w kilku źródłach.
 

Robur82

Posiadacz elektryka
Akurat enyaq kręci się koło komina i ładuje na placu, więc wielkiej spiny nie ma
Pan w salone to goo... znał się i nie mial o niczym pojęcia
Jak miał mi wmówić, że ładuje 160kw jak max moc ładowania tego auta jest 135 czy 140kw
Co do ładowarki, chyba nie do końca jej wina, nowy greenway w Łyszkowicach przy A2,
na 200kw pokazał podobna moc co na 100kw, problem jest po stronie auta, albo tego co je ładował.
Podjechał z nieprzygotowaną do ładowania baterią.
W sumie to nawet nikt tego nie wytłumaczył w salonie skody jak przygotować baterię do ładowania, tacy znawcy od parzenia kawy. ( Osobiście byłem tylko pomysłodawcą zakupu elektryka do tego typu eksploatacji i sugerowałem TMY, ale użytkowniczka jak wsiadła do tesli to nie zakochała się w jej wnętrzu, tym bardziej w wyglądzie zewnętrznym).
Zakup oczami, funkcjonalnością nadwozia, jakie inne auto zmieści się w kwocie dotacji i ma wyposażenie full
head-up
skóry wentylowane
hak
relingi dachowe
koła 21
i nie pamiętam co tam jeszcze, wersja full.

Więc jak ktoś ma wiedzę jak przygotować baterię do ładowania to chętnie przyczytam.
Podejrzewam, że navi trzeba wbić ładowanie jako miejsce docelowe.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja po ostatnim ładowaniu, na teoretycznie szybkiej ładowarce w Magnolii we Wrocku, obraziłem się na GW 😤 😡
(opisywałem w którymś wątku)
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Więc jak ktoś ma wiedzę jak przygotować baterię do ładowania to chętnie przyczytam.
Podejrzewam, że navi trzeba wbić ładowanie jako miejsce docelowe.

Problem jest taki z softem od VW, Skody czy Cupry, że na razie chyba nie podgrzewa baterii bo wbiciu trasy do ładowarki w ichnim navi. Ręcznie (jakimś 'przyciskiem' w menu) też się nie da. Chyba że w jakimś super najnowszym sofcie to ostatnio dodali (w sofcie 3.2 w moim ID.3 tego jeszcze nie było, a potem to już nie wiem...)
 
Top