Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
AUDI
Audi A6 e-tron Forum • Audi A6 sedan/kombi E TRON
Audi S6 e-tron Avant - moje wrażenia z jazdy!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="wemar, post: 225728, member: 1682"] Lusterka w formie kamer, jak dla mnie, są niebezpiecznie bezsensowne. Po pierwsze wymagają przyzwyczajenia i to dużego, że "lusterko" jest zupełnie w innym miejscu, niż tego oczekujemy i to na tyle daleko, że trochę czasu, zbyt dużo, zajmuje zmiana punktu patrzenia. Jeśli jeździ się więcej niż jednym autem, to wyuczenie nowego nawyku będzie bardzo trudne. W dodatku traci się stereoskopowość widzenia w lusterku, co ma wpływ na bezpieczeństwo. Niestety, ten bajer jest w składzie pakietów. Może i auto fajniej wygląda, ale ten bajer, to typowy bajer dla gadżeciaży. Z tego co opisałeś, wnioskuję, że auto miało zimny akumulator i dlatego rekuperacja nie działała prawidłowo, co tez się przełożyło na zużycie energii, bo zamiast rekuperacji poszło w podgrzewanie tarcz hamulcowych. Jeździłem i o ile pierwszy tryb rekuperacji jest raczej na autostradę, to pozostałe działały przyzwoicie. I tu plus za manetki, bo pozwalają zmienić tryb szybko, w zależności od aktualnej sytuacji drogowej. Przywoływana tesla wymaga klikania na tablecie, co jest dyskwalifikujące. Jeździłem A6 etron pod koniec stycznia i nie zauważyłem problemów, o których piszesz. Możliwe, że 4 lata na MME wyuczyły pewnych nawyków. Pierwsze jazdy, po przesiadce z spalinowca na EV, zawsze będą rozczarowujące, bo EV ma zupełnie inną charakterystykę. Auto (A6) jest przyjemne, ale nie wybitne - konkurencja w wielu aspektach jest dużo bardziej rozwinięta. I bynajmniej nie chodzi o TM3, która jest konstrukcją prawie 10-cio letnią i dość kuriozalną zasadą sterowania wszystkim z tabletu (także zmianą "biegów"). Mnie w A6 rozczarowało podejście Audi do sprzedaży - wszystkie EV sprzedają wzorem Tesli bezpośrednio przez importera, salon jest tylko prezenterem i wydawcą auta. Druga i poważniejsza sprawa, to ułożenie cennika i skład pakietów. Mało co można dobrać jako opcję pojedynczą, zwykle trzeba wziąć pakiet. Gdy się jednak dobrze wczytać w zawartość, to okaże się, że większość (lub prawie) pakietu znajduje się w wyposażeniu podstawowym. Kuriozalne jest podawanie ceny pakietu, gdy do jego zamówienia okazuje się konieczne dobranie drugiego o wartości kilkukrotnie wyższej. Przykład - wybierając pakiet "czerń", wyceniony na trochę ponad 3 tyś zł, nagle wyskakuje konieczność zmiany felg za ponad 10 tyś. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
AUDI
Audi A6 e-tron Forum • Audi A6 sedan/kombi E TRON
Audi S6 e-tron Avant - moje wrażenia z jazdy!
Top