Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
AUTOPILOT Tesla vs BMW
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 143907, member: 1241"] Po ostatnich aktualizacjach już sam tempomat zwalnia w różnych momentach np dojazd do ronda czy zakrętu, jak mamy nawigacje i jest skręt to też zwalnia [USER=2162]@camel[/USER] wydaje mi się że w Tesli nigdy nie będzie można ingerować w autopilota. Ta opcja jest np w Mercedesie że możemy kierownicą zmienić kierunek, puścić ja i samochód wraca na tor jazdy, w VW jest podobnie ale tam to jest do jeżdżenia po autostradach delikatne skręcanie i autosteer też jest delikatny. Można w takich autach dodać OpenPilot i wtedy okazuje się że silnik nie jest w stanie wykonać mocnych skrętów, brakuje mocy do jeżdżenia po mieście Sama Tesla ma świetny autosteer, wystarczy kawałek linii żeby włączyć i potem może przejechać kilka km po zwykłych drogach bez znaków poziomych, trochę pływa jak jest zbyt wąsko bo czasem wydaje się że jest jeden pas i jedzie środkiem ale jedzie i tu wygrywa. Z autopilotem trochę jak z rekuperacją, każdy ma trochę inne podejście co chce osiągnąć. Czy mamy system który zapobiega przekraczaniu linii i wtedy się obijamy, czasem mamy system który pomaga się trzymać pasa ruchu a czasem mamy system który ma samodzielnie kierować autem. Tesla celuje w to ostatnie i wydaje się że wygrywa w tym podejściu ale przychodzi regulator i chce żeby do ileś sekund coś tam robić. Tutaj też nie wiadomo jak bardzo jest to uczciwe podejście, może gdyby Tesla wiedziała z wyprzedzeniem jakie będą reguły gry to też pracowałaby nad pojemnościowa kierownicą żeby nie trzeba było wywierać nacisku na kierownicę. Teraz wchodzą nowe przepisy w EU gdzie trzymanie kierownicy będzie zamienione na bardzo aktywne obserwowanie. Czyli kierownicy nie będzie trzeba trzymać ale wzrok musi być non stop na drodze, chyba po 3 sek już będzie ostrzeżenie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
AUTOPILOT Tesla vs BMW
Top