Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
AUTOPILOT Tesla vs BMW
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="ypl, post: 144512, member: 1876"] Dorzucę swoje trzy grosze, też mam bmw i użytkuje je od wielu lat, i teslą jeżdżę trochę od roku. Generalnie zgadzam się z [USER=1758]@ducarider[/USER] że w bmw wykrywanie ręki na kierownicy jest zrobione o niebo lepiej niż w tesli. Można odkopać moje pierwsze posty na tym forum, od razu o tym pisałem, że kierownica wymaga za dużego oporu/siły czy jak to zwał. Jak ktoś nie jeździł bmw to będzie to ciężko wytłumaczyć, ja bardzo dobrze rozumiem co ma [USER=1758]@ducarider[/USER] na myśli. Tesla to dobre auto ale naprawdę są rzeczy które inne marki mają dużo lepiej zrobione. [USER=89]@Michal[/USER] obejrzałem kawałek Twojego filmu, widzę że ściskasz ręką kierowcę, nie wiem, ciężko ocenić po filmie, ale proponuję test, włącz auto pilot tesli, zdejmij ręce z kierowcy i jak wyświetli się komunikat, że trzeba położyć ręce na kierowcy to dotknij lekko kierowcę palcem wskazującym, w bmw to już wystarczy i komunikat się wyłącza. Ja jak jadę na "autopilocie" w bmw to lubię lewą rękę mieć opartą na drzwiach i tylko lekko od dołu opierać 4 palce od spodu kierownicy na niej, nawet nie muszę jej obejmować ani mocno naciskać wystarczy, że palce lekko dotykają kierowcy i auto jedzie i nie marudzi, że nie mam rąk na kierowcy