Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
AUTOPILOT Tesla vs BMW
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bronek, post: 144536, member: 6"] Ja się właśnie obawiałem, że Tesla w lifcie itd.., przez wprowadzenie pojemnściowej kontroli dotyku, spiepszy ten fajny patent jakim jest przyłożenie lekkiego oporu czyli samego ciężaru dłoni ! Częściowo zwiększyła jednak "potencjale czepialstwo", wykorzystując kamerkę wew. Gdyby trzeba było "szarpać", to 400 gramów z lewej lub prawej by nie dzialało. [B]Oba typy kontroli mają swoje plusy i minusy. [/B] Dla mnie Tesla ma to lepiej rozwiązane, bo kompletnie nie muszę dotykać kierownicy na AP. A asekurować ją mogę jednym palcem, dłonią czy kolanem. Nawet bez tych 400g. W normalnym FSD, a nawet w tym starym "jednorodnym" (wielu nie mialo okazji poznać) , Tesla albo się nie domagała wcale dotykania albo np w USA robila to chyba po ok minucie? A odrywać mogę dlonie i inne części ciala od niej kiedy chcę i nie muszę się spieszyć z ponownym dotknięciem. Nie rozumiem też tego pojęcia "szarpania", chyba że ktos odczytuje 1:1 komunikat "rusz kierownicą". Wystarczy oprzeć sfaczałą rękę lub z dwa palce po jednej ze stron. Oby tego nie zmienili! To moja opinia [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
AUTOPILOT Tesla vs BMW
Top