Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Badanie lojalności wobec marki - BEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elektryk, post: 120605, member: 2029"] Tylko żeby osiągnąć taki stan trzeba wiedzieć co na to wpływa: - efektywność energetyczna - nikt na to nie zwraca uwagi (bo w spaliniakach to nie takie istotne), myśli że większa bateria to jedyny parametr, a nie bierze pod uwagę że samochody z wysokim zużyciem po prostu są mniej wygodne w użytkowaniu i ładują się dłużej/częściej - w pełni zintegrowane, łatwe w użyciu i zawsze dostępne ładowanie w cenie zachęcającej do przesiadki z samochodu spalinowego (nie powinno być drożej per 100 km) Te dwa punkty to podstawa, a z moich obserwacji wynika że większość osób które idą do dealera nie dowie się o tym. Nie piszą o tym też w magazynach motoryzacyjnych. Tesla to obecnie producent masowy, obecnie wolumen produkcji zbliża się do 2 mln rocznie to już poziom BMW lub podobnych. Także ciężko ją porównywać do stylu życia, zwłaszcza że z wszystkich producentów elektryków jako jedyna dostarcza najbliższe doświadczenia użytkowania do samochodu spalinowego dzięki zapewnieniu, że kupując u nich samochód możesz go użytkować w dowolny sposób, a nie głównie w około komina jako drugi samochód. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Badanie lojalności wobec marki - BEV
Top