Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Będziem (chyba) instalować magazyn energii
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 69456, member: 127"] Przecież on jest trójfazowy. Więc auto przełącza się w tryb trójfazowy i ciągnie maksymalnie 16A na każdej z trzech faz. Podepnij jakiekolwiek jednofazowe evse 32A, a nie trójfazowe. Pociągnie 32A na jednej fazie. W tym celu auto zwiera L1 z L2 i wykorzystuje równolegle dwa moduły po 16A każdy. Bug w sofcie o którym wspomniałem był związany z tym, że gdy evse przełączało się z trybu jednofazowego na trójfazowy (bez wyciągnięcia wtyczki z auta) to auto nie rozpinało L1 i L2 i w rezultacie powodowało zwarcie L1 do L2 w instalacji domowej. To wywalało bezpieczniki w domu i uszkadzało OBC. Tutaj szczegóły: [URL]https://myenergi.info/important-safety-notice-kia-e-niro-new-2020-model--t2043.html[/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Będziem (chyba) instalować magazyn energii
Top