Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ELuk, post: 28321, member: 359"] To są w sumie takie trochę mniemanologiczne dywagacje. 😉 Jak się wleje w ICE 50 litrów benzyny to auto może się dość prosto zorientować jaką ma objętość w zbiorniku. W baterii BEV to już tak nie jest, bo jest to złożona reakcja elektrochemiczna. Siłą rzeczy to są kalkulacje sterownika. Z praktycznego punktu widzenia liczenia kosztów znaczenie mają kWh rzeczywiście do auta dostarczone. A z punktu widzenia zasięgu i pojemności baterii to istotne jest ile na tej baterii faktycznie przejedziemy, a nie to co jakieś suto pokaże. I nie ma tu znaczenia czy to ubóstwiana przez niektórych KiA czy Tesla. W testach realnych są auta które wypadają lepiej, a inne gorzej. No i liczy się czy można pralkę przewieźć, więc TM3 odpada z założenia 😉😂 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top