Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 29825, member: 89"] Strasznie dziwne dane podajesz i nie wiem co o tym myśleć... Spojrzałem na tabelki, które podałem [[URL='https://forum.elektrowoz.pl/threads/tesla-model-3-lr-road-trip-pl-at-it-fr-it-ch-de-pl.954/post-14224']tutaj[/URL]], i mi wychodzi, że podczas tamtej podróży ilość energii doładowanej i zużytej na poszczególnych odcinkach różniła się o 2%. Przykładowo na odcinku [Katowice - Olomouc]: [LIST] [*]zużyłem 38,3kWh (bateria spadła mi z 75% do 22%) [*]na SuC Olomouc doładowałem 37,6kWh (do 75%) [*]to daje sprawność ładowania na SuC 98,17% [/LIST] To są dane z jazdy latem i temperatura jest jedyną poważną różnica jaką widzę. Jedyna różnica jaka przychodzi mi do głowy to, że w TMS nie masz pompy ciepła, tylko grzałki, więc Twoje auto zimą pobiera pewnie o około 1,5-2kW / godzinę więcej na samo grzanie niż moje. Przy czym to zużycie powinno być już uwzględniane w tym co pokazuje auto. Niestety nie mam takich zestawień zimą, więc nie mogę się wypowiedzieć. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top