Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Mat, post: 55360, member: 1224"] Taka mała obserwacja i coś do analizowania dla Michała ;) Wspomniana już kiedyś trasa Warszawa-Kraków pokonana w poniedziałek. Start 6 rano, SOC100%, SOC po dojeździe 8% temperatura od 9-11 stopni. Umiarkowany wiatr z kierunków bocznych/czołowych. I teraz na całej długości ekspresówki tempomat ustawiony na 140 km/h (wiem za dużo) sporo tirów wyprzedzających się nawzajem więc trasa raczej szarpana z dużą ilością przyspieszeń i hamowań. Czas 3h 8min do ścisłego centrum grodu Kraka z małymi objazdami robót więc nieźle, ale Powrót z Krakowa do Wawy wczoraj, start po 16tej z SOC 100%. Czas 3h 36min z czego dokładnie 30min zajęło wydostanie się z centrum Krakowa pomimo bus pasa. Temperatura 21-16 stopni. Bezwietrznie. Cała ekspresówka pokonana płynnie z tempomatem na max 125km/h SOC po dojeździe [B]27% !!![/B] Wnioski: LFP kocha temp 20 stopni a prędkość 125 km/h wydaje się być idealna do długich przelotów w rozsądnym czasie. Zużycie na zdjęciach żeby nie było, że konfabuluję :) Chyba lubię to auto! [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top