Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Mat, post: 55385, member: 1224"] No brawo! Strach sie bać do jakich wniskow bys doszedł majac wiecej czasu :) W obu przypadkach bateria naładowana do 100% i przygotowana na godzinę wyjazdu. Podczas powrotu temperatura przez około 70% trasy utrzymywała się w okolicach 20 stopni dopiero gdzieś koło Białobrzegów zaczęła spadać. Zgadzam się z tobą że wiatr temp i prędkość miały główny wpływ jednak jest jeszcze jeden bardzo ważny czynnik. Płynność jazdy. Podczas powrotu może 3-4 razy ktoś mnie spowolnił na S7 a Tesla sobie delikatnie pobierała prąd, podczas gdy droga do Krakowa daleka była od ideału. Ciągle hamowanie i przyspieszanie do zadanej prędkości. Pomimo rekuperacji, wpływ na zużycie znaczący. W załączeniu zdjęcie ze zużycia w miejscu gdzie S7 się kończy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top