Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 59034, member: 89"] Jesteś pewny, ze wjechał na Twój pas, czy tylko zbliżył się mocno do linii? Dosłownie dzisiaj miałem taką sytuację na A2 z TIRem, który wjechał na mój pas na szerokość opony jakieś 100-200 metrów przede mną i auto elegancko, spokojnie zwolniło ze 140 do około 110 kmh, a jak wrócił na swój pas, to przyśpieszyło. Byłem bardzo miło zaskoczony, bo z radarem była panika w takich sytuacjach - piszczenie i hamowanie na maxa. Używam TezLab, ale niestety te wskazania prędkości nie wiem skąd biorą, bo niestety nieraz zdarzają się tam głupoty. Tym razem było ok, ale zdarza im się pokazywać jakieś głupoty, więc pod względem obserwacji prędkości nie mogę polecić. Zużycie energii wydaje się być poprawne, a to mnie interesuje. Moim zdaniem są lepsze aplikacje. Poniżej screen pokazujący przykładowe głupoty -nie jechałem w żadnym momencie 190 kmh, choć reszta się raczej zgadza: [ATTACH type="full" alt="ev.jpg"]7154[/ATTACH] Ps. W tych wszystkich apkach trzeba dać dostęp do api Tesla, więc nie wszyscy to lubią. Ja już dałem tej i nie chce mi się zmieniać. Ps. 2. Darmowa wersja aplikacji TezLab ma limit 7 dni oglądania danych. Jeszcze przyznam tylko rację [USER=6]@Bronek[/USER] - auto trzyma się środka aż za bardzo i na zakrętach to często jest problemem bo ludzie naturalnie ścinają, wjeżdżając nawet na pas po wewnętrznej i wtedy może robić się niebezpiecznie. Trzeba uważać na wąskich drogach z dwoma pasami i mocnymi zakrętami. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top