Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 59081, member: 89"] Zwalnia (zwykle) ale i tak zawsze trzyma się środka pasa i to niestety jest problem, bo większość kierowców ścina, więc jeśli skręcamy w prawo, to naturalnie sami jechalibyśmy bliżej prawej krawędzi, a auto jadące z naprzeciwka ścianałoby trochę nasz zakręt ale miałoby dużo miejsca na taki ścinanie. Autopilot jedzie równo środkiem. Nieraz kiedy zwolni za mało, i durne przepisy UN wchodzą do gry, to auto zaczyna świrować i mocno hamuje oraz wydaje sygnały dźwiękowe. Przy czym takie rzeczy po pierwsze działy się częściej z radarem (teraz jeździ znacznie lepiej i hamuje wcześniej), a po drugie, to musi być naprawdę ostry zakręt - taki z ograniczeniem 40 kmh przy jeździe drogą 80 kmh. Jak nie zdąży wyhamować wchodząc w zakręt to świruje, a niestety nadal znaki z ograniczeniami prędkości są aplikowane dopiero po ich minięciu, a to często może być już za późno. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top