Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 59263, member: 89"] Moim zdaniem to bardzo dobra funkcjonalność, bo jeśli napięcie powinno wynosić 230 V, a wynosi np. 200 V, to oznacza, że po drodze gubione jest te brakujące 30 V, a to przy prądach rzędu 10A, daje już 300 W w ścianie / na połączeniach. Opisywałem kiedyś jak mój TM3 ograniczał automatycznie prąd ładowania przy spadku napięcia w hotelu w Wiedniu: Z tego co rozumiem, to tolerancja napięcia wynosi 10%, czyli powinno się utrzymywać w granicach 207 - 253 V. Jednak kiedy spadek napięcia pojawia się po podłączeniu auta i rośnie w miarę wzrastającego prądu ładowania, to bardzo mocno sugeruje problem z instalacją. Zupełnie inna sprawa to projektowane o połowę niższe napięcie sieci ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top