Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 59266, member: 127"] Każde ładowanie zawsze obniży napięcie. Inaczej nie miałbyś przepływu prądu z elektrowni (a właściwie transformatora) do odbiornika. No i jeśli masz napięcie - powiedzmy - 209V, to podłączenie ładowania nawet 16A obniży napięcie o kilka V. A to już spowoduje, że napięcie spadnie poniżej granicy 207V. To już jest poza granicą normy, więc wallbox wyłącza ładowanie. A skoro wyłączył, to napięcie znowu skoczy o kilka V do góry, więc znowu może zacząć ładowanie. Dokładnie taki scenariusz miałem ze swoim wallboxem. Drugi wallbox na tej samej linii niczego nie sprawdza, tylko po prostu ładuje. Nie ma z nim żadnych problemów, nic się nie rozłącza. Uprzedzając pytania, gdybania i insynuacje bez pokrycia: przewód od licznika 10mm2, od skrzynki do wallboxa 6mm2. Niskie napięcie w sieci jest w moim przypadku zbawienne, bo fotowoltaika się nie wyłącza i nie przekracza 253V w ciągu dnia. Ale nocą mam ok. 210-215V i jest to u mnie raczej normalne (bez ładowania auta). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top