Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 67517, member: 89"] Dojechałbym z 19%, ale trochę cisnąłem pod koniec. Połowa trasy w śniegu i po błocie pośniegowym, a to mocno zawyża zużycie. Nie byłem mocno zdziwiony, bo sprawdzałem prognozę. Czas przejazdu wyszedł w miarę sensowny właśnie dzięki końcówce, bo z Warszawy do Łodzi tragedia - średnia chyba 80 kmh. No właśnie niestety nie sprawdziłem trasy i jechałem jak matołek po nawigacji, a dopiero niedaleko przed wjazdem na S7 w Kokoszkach się zorientowałem... Jeżdżę tę trasę dość często i normalnie bym poznał ale jakoś za dużo się działo w aucie i ogólnie zmęczony byłem. No i też jednak trochę błota pośniegowego było na trasie, bo rano padało. Nawigacja pokazywała mi przez Łowicz 2 minuty dłużej, a zaoszczędzone 17% baterii, więc uznałem, że biorę ;) Niestety rzeczywiście był pociąg i finalnie straciłem 6 minut względem prognozy całej trasy autostradą. Zwalniać dużo nie musiałem wrzuciłem autopilota i w sumie obyło się prawie bezstresowo - jeden fotoradar zaraz za znakiem o terenie zabudowanym prawie mnie złapał, bo auto nie zdążyło wyhamować i musiałem pomóc :p Reasumując jak kupowałem auto dwa lata temu, to wiedziałem na co się piszę i tę trasę od początku planowałem mniej więcej właśnie tak, czyli w słabych zimowych warunkach na styk albo mocno zwalniając. Teraz TM3AWD ma też większe baterie. Miałem też taką drugą, nawet gorszą, bo Warszawa - Szczecin, gdzie zimą do Poznania na SuC ledwo i później do Szczecina też ledwo. Latem cisnę bez stresu, a zimą pilnuję trochę zużycia (niestety nie nawigacji :LOL:). Teraz to jest luz - dowalili ładowarek pełno wszędzie i gdyby tylko mi się chciało i miałbym stres, to po drodze miałem kilka GreenWay (200 kW) albo Orlen (100 kW) na doładowanie w 5-10 minut tyle, żebym nie musiał zwalniać i miał średnią pewnie bliżej 100 kmh nawet z tym ładowaniem ;) Gdybym ustawił od początku nawigację przez Kaszuby, to miałbym lepszy czas i pewnie 20% w Ciechocinku. No niestety choroba mnie trochę brała i nie myślałem sensownie :/ [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top