Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Cav, post: 67732, member: 11"] Tak się nie da. W zależności od sposobu ładowania, różnice (strat) mogą sięgać kilkuset procent. Np. ładowanie wolnym prądem z gniazdka 230v, generuje ze dwa razy więcej strat, niż ładowanie szybszym prądem z siły, o DC nie wspominając. Do tego jeden grzeje auto przed wyjazdem, będąc podłączonym na kablu, a inny nie, bo mu nie robi czy auto nagrzeje się kilka minut wcześniej czy później (to nie spaliniak, że nagrzanie trwa długo), a auto i tak ma zasięg więcej niż wystarczający na codzień. Zamiast robić statystyki nic nie wnoszące, załóż że średnio 10-15% więcej potrzeba, zimą ze 20% i będziesz bliski prawdy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Bez ściemy... czyli nasze realne zuzycie kWh...
Top