Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Błąd APP-W304
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="mm-tesla, post: 95988, member: 1892"] Jak jedziesz ciemnym lasem, bez innych źródeł światła to tak jest, bo przez pewien czas analizując nagranie z kamery obraz jest całkowicie czarny - co może dla systemu oznaczać, że kamera jest zasłonięta, w Twoim przypadku jest zasłonięta nocą :), ale ten sam komunikat będzie gdy kamerkę zakleisz. Możesz to łatwo sprawdzić - zapisz nagranie z kamery, gdy dostaniesz komunikat i odtwórz, zapewne przy odtworzeniu zobaczysz, że kamera widzi jedynie szumy, nie potrafi przetworzyć żadnego ruszającego się elementu. Komunikat powtarza się w warunkach: - jazdy na nieoświetlonych drogach - jak kamera widzi cały czas "czarne" pobocze. - jazdy blisko ścian/długo obok tira, w wąskich tunelach, windach samochodowych, parkingach podziemnych - wtedy kamera też uważa, że jest zasłonięta - złe warunki pogodowe - woda, śnieg, błoto, zabrudzenie pyłkami, lód, itp. które mogą zasłaniać kamerę - zaklejenie kamery Na mojej jeździe testowej Y w zimie też było to przez długi czas, pan z obsługi powiedział, że czasami musi się rozgrzać kamerka. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Błąd APP-W304
Top