Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Błąd ładowania w czasie jazdy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elveh, post: 18834, member: 525"] Jeszcze tylko dodam, bo mnie poproszono,[B] czy te rozwiązania, czyli RCD B lub RCD A + RDC-DD to to samo?.[/B] Odpowiedź formalna. Nie - to nie jest to samo, dlatego że urządzenia te podlegają odrębnym normom. RCD B to jest PN-IEC/EN 62423, natomiast RCD A to PN-IEC/EN 61008-1 oraz PN-HD 60364-4-41:2017-09. Kończąc RDC-DD to norma IEC 62955 - i to ta ostatnia jest źródłem różnic, bowiem wprowadza właśnie to sławetne 6mA - czyli bardzo wysoką czułość pomiaru, którą wg. niektórych sceptyków można uznać za drobną "niedogodność" rozwiązania RCD A + RDC-DD, czyli niezasadne wyzwolenia. Natomiast patrząc już nie jak aptekarz, tylko na [B]skutek zasadniczy tych 2 rozwiązań - to dają taki sam efekt formalny[/B], czyli zgodność z wytycznymi i normami oraz zagwarantowanie Wam bezpieczeństwa podczas ładowania i przebywania obok ładowanego pojazdu. Czyli można w ten sposób powiedzieć - że to to samo ;))))) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Błąd ładowania w czasie jazdy.
Top