Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
BMW i4 eDrive40 /test/ - Elektrowóz Tour 2023
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Łukasz Bigo, post: 79428, member: 23"] Sprawdziłem historię pomiarów: w momencie, gdy naczelny Chipa ruszał do Słupska, temperatura wynosiła 1 stopień Celsjusza (w nocy były okolice 0, a rano przez moment nawet -1). Gdy ruszał licznik wyświetla 1,5 stopnia Celsjusza. Temperatura z czasem rosła. U mnie będzie około 5-6-7. To obniży moje zużycie energii. On miał ustawione w kabinie 18,5 stopnia, ja raczej wybiorę 21 stopni. To zwiększy moje zużycie energii, różnice między poziomami (na zewnątrz vs wnętrze) powinny być podobne. U niego jezdnie były suche lub wilgotne, u mnie pada (i będzie padał) deszcz, będzie deszczowo lub wilgotno. On miał wiatr z zachodu wiejący z szybkością około 40 km/h, ja z zachodu i południowego zachodu, 17 km/h. Myślę, że to mógł być główny sprawca zamieszania wtedy. Samochód jest ten sam, opony, o ile dobrze widzę, są te same. Poziomu naładowania baterii nie widzę, u mnie będzie około 89-90 procent. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
BMW i4 eDrive40 /test/ - Elektrowóz Tour 2023
Top