Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
BMW i4 eDrive40 /test/ - Elektrowóz Tour 2023
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="viallos, post: 80921, member: 531"] Zrobiłem podobny eksperyment .. zresztą robię go praktycznie przynajmniej raz w miesiącu ;-) Samochód: TM3LR Trasa Tam kiedy: 03.03.23 Trasa Tam pogoda: od 4 do 0 stopni, brak opadów Trasa Tam wraz z procentami baterii: okolice Wawa (95%) - GW MOP Malankowo (12%) do (85%) 30min - okolice Koszalin (9%) - suma 505km Trasa Tam Prędkość: Autostrada A2/A1 Autopilot na maksa czyli 140km/h (z akcentami 150) ..po zjeździe z autostrady Nowe Marzy - Tuchola - Człuchów - dopuszczalna +(10km/h) Trasa Powrót kiedy: 05.03.23 Trasa Powrót pogoda: od -3 do 1 stopnia, marznące opady śniegu, błoto pośniegowe Trasa Powrót wraz z procentami baterii: okolice Koszalina (87%) - GW MOP Malankowo (14%) do (94%) 52min - okolice Wawa (505km) (7%) Trasa Powrót Prędkość: Do autostrady: Koszalin - Człuchów - Tuchola - Nowe Marzy - dopuszczalna +(10km/h) ... Autostrada A1/A2 Autopilot na maksa czyli 140km/h (z akcentami 150) W takich warunkach jechałem na powrocie [ATTACH alt="20230305_135116.jpg"]9226[/ATTACH] Na GW na powrocie nie planowałem tak długiego postoju ale że była pora obiadowa to jakoś się zeszło .. miałem stać standardowe 30-35min .... i potem ewentualnie na Ionity doładować się 5min ... ale nie musiałem .. i dobrze !!!! .. bo pierwszy raz jak zjechałem na siku na Ionity w kierunku Warszawy wszystkie 4 pola zajęte mimo ze chyba tylko 3 ładowarki działają .. a do tego dojechał 5 elektryk i zaparkował z boku. WOW .. tam potrzeba zdecydowanie więcej miejsc. Generalnie na lajcie jak zawsze robię taką trasę na jeden postój ... no i standardowow wyprzedzam 95% samochodów spalinowych ... rzadko jestem wyprzedzany przez Audi,BMW które lecą zdecydowanie ponad normę na autostradzie (160+) .. ale już na drodze krajowej wszystkie te BMKi i Audi nie mają ze mną szans bo nie są w stanie wyprzedzać 'pociągów' samochodów z taką łatwością jak ja ;-) Aha dodam koszta. Oczywiście Wawa i Koszalin prąd z fotowoltaiki za darmo. Oba ładowania 53kWh oraz 65kWh pokryte z abo Juice Pass (pakiet 145kWh za 45EUR (215zł?)) i jeszcze trochę mi zostało. Trasa 1000km za około 200PLN .. ktoś pobije w spalinówce? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i4 Forum • i4 eDrive40, i4 M50
BMW i4 eDrive40 /test/ - Elektrowóz Tour 2023
Top