Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
BMW IX 185kWh
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 131633, member: 127"] Mniejsze straty w 800V masz jedynie we wtyczce CCS i kablu do niej idącym. Tyle. Krzywą ładowania ograniczają ogniwa, a nie straty we wtyczce. A ogniwa masz takie same w architekturze 400V jak i 800V. No i bez względu na to czy do pakietu dochodzi 400V czy 800V to ogniwa muszą przyjąć tyle samo energii i grzeją się tak samo. Nie ma tutaj żadnych różnic. No i? Dokładając drugie tyle tyle pojemności nie musisz w ogóle zmieniać napięcia. Dokładasz równolegle tyle ogniw ile miałeś. Pojemność robi się razy dwa, napięcie pozostaje jakie było. Zresztą jakie to ma znaczenie - jeśli ładowarka ma odpowiednią moc (a zakładam, że do tego dążymy w dłuższej perspektywie) to ograniczeniem są ogniwa. Jakie byś nie miał napięcie, jak byś nie pogrupował ogniw to nadal ogranicza Cie to ile C przyjmie jedno ogniwo. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
BMW IX 185kWh
Top