Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Bogactwo wyboru czyli Id4/EV6/Ioniq5/Enyaq/Mach-E
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Cav, post: 16998, member: 11"] No i właśnie dlatego ilość ładowań powinna być minimalizowana, a nie wręcz odwrotnie. Jaki jest sens robienia postojów co 100 km, przy aucie które spokojnie można ładować 3 razy rzadziej? Wydłużając okresy między ładowaniami, pewnie i bateria by się bardziej schłodziła przed następnym, co pozwoliłoby nadal szybko ładować. Zresztą ten jego "rapidgate" (przynajmniej w okolicach punktu czasu z linka), to i tak było ładowanie ponad 100 kW, czyli moc jaką większość ev w ogóle nie osiągnie. Dla porównania rapidgae w Leafie, albo coldgate w Zoe, oznacza ładowanie o rząd wielkości wolniejsze..... Czyli raczej 10 niż 100 kW. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
Bogactwo wyboru czyli Id4/EV6/Ioniq5/Enyaq/Mach-E
Top