Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
BP jednak woli ropę...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 220383, member: 274"] Kalkulacja finansowa. Bez dopłat rynek EV zamiera (Niemcy), żaden biznes nie chce być zależny od widzimisię rządów poszczególnych krajów. To pewnie jeden powód. Drugi to zasięgi tych aut: Trochę samonakręcająca się spirala: - problemy z infrastrukturą w trasie powodują rozczarowaniem jazdą BEV w trasie = powrót do ICE w trasy (mój case) - mniejsze zainteresowanie ładowaniem w trasie = mniejszy biznes, mniej inwestycji w infrastrukturę - słaba infrastruktura oraz nie rosnące zasięgi samochodów (bo schodzą tylko te które służą tylko do miasta i okolic) = spadek sprzedaży BEV, bo sporo ludzi nie potrzebuje 2 czy trzech aut z czego jeden dedykowany na trasy - słabasza sprzedaż BEV, które mogły by się ładować na tej infrastrukturze = dalszy brak inwestycji w infrastrukturę i koło się zamyka. Od dawna postuluję że [B]rodzinne[/B] BEV-y powinny mieć minimum 150kWh przy zużyciu Tesli Model 3 LR RWD, bo wtedy faktycznie mogły by się stać samochodami uniwersalnymi, również w trasy, ale ponieważ nawet tu na forum zostałem zakrzyczany że jest już super i "więcej niż 640kB RAM nikomu nie potrzebne" (Bill Gates parę lat temu, dziś mamy miliardy razy więcej)" to producenci nie pracują nad lepszym zasięgiem i mamy to co mamy. Dziś nawet osoby posiadające 2 BEV-y jak np [USER=531]@viallos[/USER] kiedyś zachwycone BEV piszą nieśmiało że jest słabo i tego zasięgu by się przydało dużo więcej. Ja też bym wrócił do BEV na trasy gdyby można było jechać z prędkością autostradową te 550km i ładować się kiedy już chcesz stanąć a nie kiedy musisz. Wtedy 30 minut przerwy było by akceptowalne [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
BP jednak woli ropę...
Top