Kaczor
Zadomawiam się
Witam.
Odebrałem samochód 7 czerwca i otrzymałem wiadomość, że dostanę 20000 km ładowania w ramach obowiązującej promocji. 10 czerwca otrzymałem e-mail potwierdzający otrzymanie pakietu ładowania.
No i tutaj pojawia się problem. Po pierwsze po odebraniu samochodu każdy dostaje 150 km ładowania. Oczywiście po pierwszym ładowaniu mi to zaliczyło ale nie widziałem tego „kuponu” w zakładce ładowanie. Aktualnie nie widzę swoich 20000 km w aplikacji i jak się ładuje normalnie nalicza mi opłaty. Zgłoszone do serwisu i jak się dowiedziałem nie jestem jedyny. W sam piątek zgłosiło to ponoć 3 osoby.
Poza tym problemem nie mogę dodać kierowcy bo komu wyślę zaproszenie to wyskakuje błąd. Ja jak otrzymam od kogoś zaproszenie to jest ten sam błąd. „Niezgodność kont”
Kolejny błąd to w aplikacji w lokalizacji nie mogę wytyczyć trasy. Wyskakuje komunikat „nie udało się pobrać planu”.
Ostatni to brak statystyk ładowania pomimo zaznaczenia tej opcji w ustawieniach samochodu.
Generalnie dziwny przypadek. Tak jakby moje konto było w jakiś sposób ograniczone. Podczas przekazywania samochodu w Libero był problem bo w garażu bieda z zasięgiem i trwało to znacznie dłużej. Osoba wydająca sama była zdziwiona, że tak długo to trwa i że jak dodaliśmy telefon jako klucz to nie wskoczyła nazwa telefonu tylko nazwa „nieznany klucz”.
Czy ktoś z was ma podobne problemy?
Serwis mobilny jest zaplanowany na 19.06. Obawiam się, że za wiele nie zdziała.
Odebrałem samochód 7 czerwca i otrzymałem wiadomość, że dostanę 20000 km ładowania w ramach obowiązującej promocji. 10 czerwca otrzymałem e-mail potwierdzający otrzymanie pakietu ładowania.
No i tutaj pojawia się problem. Po pierwsze po odebraniu samochodu każdy dostaje 150 km ładowania. Oczywiście po pierwszym ładowaniu mi to zaliczyło ale nie widziałem tego „kuponu” w zakładce ładowanie. Aktualnie nie widzę swoich 20000 km w aplikacji i jak się ładuje normalnie nalicza mi opłaty. Zgłoszone do serwisu i jak się dowiedziałem nie jestem jedyny. W sam piątek zgłosiło to ponoć 3 osoby.
Poza tym problemem nie mogę dodać kierowcy bo komu wyślę zaproszenie to wyskakuje błąd. Ja jak otrzymam od kogoś zaproszenie to jest ten sam błąd. „Niezgodność kont”
Kolejny błąd to w aplikacji w lokalizacji nie mogę wytyczyć trasy. Wyskakuje komunikat „nie udało się pobrać planu”.
Ostatni to brak statystyk ładowania pomimo zaznaczenia tej opcji w ustawieniach samochodu.
Generalnie dziwny przypadek. Tak jakby moje konto było w jakiś sposób ograniczone. Podczas przekazywania samochodu w Libero był problem bo w garażu bieda z zasięgiem i trwało to znacznie dłużej. Osoba wydająca sama była zdziwiona, że tak długo to trwa i że jak dodaliśmy telefon jako klucz to nie wskoczyła nazwa telefonu tylko nazwa „nieznany klucz”.
Czy ktoś z was ma podobne problemy?
Serwis mobilny jest zaplanowany na 19.06. Obawiam się, że za wiele nie zdziała.