Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Brak 20000 km w aplikacji.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kaczor, post: 162858, member: 3693"] Witam. Odebrałem samochód 7 czerwca i otrzymałem wiadomość, że dostanę 20000 km ładowania w ramach obowiązującej promocji. 10 czerwca otrzymałem e-mail potwierdzający otrzymanie pakietu ładowania. No i tutaj pojawia się problem. Po pierwsze po odebraniu samochodu każdy dostaje 150 km ładowania. Oczywiście po pierwszym ładowaniu mi to zaliczyło ale nie widziałem tego „kuponu” w zakładce ładowanie. Aktualnie nie widzę swoich 20000 km w aplikacji i jak się ładuje normalnie nalicza mi opłaty. Zgłoszone do serwisu i jak się dowiedziałem nie jestem jedyny. W sam piątek zgłosiło to ponoć 3 osoby. Poza tym problemem nie mogę dodać kierowcy bo komu wyślę zaproszenie to wyskakuje błąd. Ja jak otrzymam od kogoś zaproszenie to jest ten sam błąd. „Niezgodność kont” Kolejny błąd to w aplikacji w lokalizacji nie mogę wytyczyć trasy. Wyskakuje komunikat „nie udało się pobrać planu”. Ostatni to brak statystyk ładowania pomimo zaznaczenia tej opcji w ustawieniach samochodu. Generalnie dziwny przypadek. Tak jakby moje konto było w jakiś sposób ograniczone. Podczas przekazywania samochodu w Libero był problem bo w garażu bieda z zasięgiem i trwało to znacznie dłużej. Osoba wydająca sama była zdziwiona, że tak długo to trwa i że jak dodaliśmy telefon jako klucz to nie wskoczyła nazwa telefonu tylko nazwa „nieznany klucz”. Czy ktoś z was ma podobne problemy? Serwis mobilny jest zaplanowany na 19.06. Obawiam się, że za wiele nie zdziała. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Brak 20000 km w aplikacji.
Top