Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Budowa ładowarki pokładowej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 73859, member: 127"] No z tym 300V to nieco przesadziłeś, ale tak właśnie jest. Zapewne to zależy od samochodu ale kolega z sąsiedniego forum robił takie testy i karmił opla amperę prądem DC bezpośrednio z paneli fotowoltaicznych. Dojechał bodajże do 260V i więcej już nie przyjmowała. Problem może się pojawić w innym miejscu. Tak czy inaczej musisz użyć jakiegoś evse. Istnieją takie, które również nie protestują na DC. Ale w evse masz stycznik/przekaźnik, który ma zupełnie inną obciążalność dla AC niż dla DC. Więc szybko możesz go wypalić używając DC, szczególnie gdy będziesz go rozłączał pod obciążeniem. Dlatego przed każdym rozłączeniem najpierw zakończ ładowanie po stronie auta. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Budowa ładowarki pokładowej
Top