Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 233893, member: 352"] Bagażnik w rzeczywistości wygląda na większy, (chińczycy dużo rzeczy bardzo niedoceniają w swoich specyfikacjach) jak przyśpieszenie które jest lepsze, głośność które jest niższa niż w homologacji, zużycie paliwa, zużycie energii elektrycznej, także bagażnik gdzieś mierzyli i wychodził większy (520 litrów) - ale dla mnie i tak to nie ma najmniejszego znaczenia. Cena auta oficjalnie 169 900 zł, ale zawsze coś tam sprzedawca dokłada lub daje upusty. Przeglądy co rok lub 15 tys. km (auto ma 2 liczniki przebieg na EV i w trybie HEV) więc można łatwo sprawdzić ile jeździło na paliwie - koszt przeglądów ok. 1000 zł ale pewnie jak da się swój olej (0W-20 C5 - 3,3 litra) lub inne części eksploatacyjne to się zejdzie niżej. Silnik wolnossący więc chyba dłużej pożyje - na razie nie ma jakiś większych uwag co do jego pracy w innych krajach, gdzie weszli wcześniej. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top