Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="luk49696, post: 233993, member: 4644"] Mama PHEVa Mazda CX-60 i są takie tryby jazdy: - tylko BEV do 140 km/h - tylko ICE - z możliwością zachowania baterii na później np. jadę autostradą i wiem że ileś km wjeżdżam do miasta lub mam korek to mogę się przełączyć wtedy na BEV - zachowanie baterii co 10% - zwykła hybryda - po wykorzystaniu w całości baterii - tryb ładowania baterii - jazda na ICE i ładowanie ICE + rekuperacja Można powiedzieć że opcja o której piszesz w tym konkretnym japończyku jest. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top