Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 233994, member: 352"] Wszystko zależy jak traktuje się auto, jaką techniką kierownik auta jeździ (agresywnie, normalnie jak inni uczestnicy ruchy, bardzo delikatnie i ostrożnie itp.) oraz w jakim mieście sie jeździ (w większych miastach są odcinki o ograniczeniach do 70, 90, lub 120 km/h (obwodnice miast) więc trudno jest porównywać mniejsze miejscowości z ograniczeniami tylko do 50 km/h. To co teraz opisałem to tak na szybko pierwsze jazdy, pierwsze obserwacje zużycia jak i poznawanie auta, chodź zasada jest praktycznie taka sama jak w innych hybrydach. 12 lat jeżdżę już hybrydami i pewne zasady jazdy są spójne także w BYD. Nie chciałbym teraz wygłaszać jakiś tez na temat zużycia w różnych warunkach bo to za wcześniej. Jak szczęśliwie przejadę pełny rok to można coś nakreślić, co na pewno zrobię. Co do napędu 4x4 w plug-in to miałem taki w Toyocie RAV-4 i fajnie nim się jeździło. Teraz także (jak szukałem alternatywy dla Cupry Terramar PHEV) wpadła mi w oko Omoda 9 PHEV 4x4 - bardzo ciekawe auto, która za kilka miesięcy będzie w sprzedaży ale cena ma być powyżej 225 tys. zł więc sobie odpuściłem. :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top