Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 234008, member: 352"] Tak auto ma ponoć taką funkcję ale jeszcze nie uświadczyłem jak to działa. Można oczywiście przełączyć na tryb HEV i auta zachowuje sie jak zwykła hybryda czyli mocniejsze dodanie gazu załącza dodatkowo silnik spalinowy. Ja na razie testuję tryb EV (czyli jazda tylko na silniku elektrycznym do 150 km/h) do czasu rozładowania akumulatora do granicznej wartości - te ok. 70-100 km zasięgu elektrycznego w większości mi starcza na codzienną jazdę. Ale mam wrażenie, że to nie ja auto testuję tylko auto mnie testuje. Właśnie chciałem w garażu przetestować wymuszoną opcję włączenia silnika spalinowego w celu podładowania akumulatora i [U]się nie udało. [/U] Auto stwierdziło że stoję w zamkniętym pomieszczeniu i stworzę zagrożenia dla swojego życia (nawet włączyło szybko system oczyszczania powietrza z filtrem cząstek PM2,5). Co za czasy, co za auto ;) Ciekawe czy w garażach podziemnych będzie automatycznie załączało tryb EV ? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top