Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 234197, member: 352"] W Hondzie auto w pewnych warunkach mogło jechać na samym silniku, ale wtedy gdy było już rozpędzone, w BYD nie ma takiej opcji. Mocy nie brakuje, naprawdę moment obrotowy silnika elektrycznego robi swoje, to nie są konie od silnika spalinowego (ładnie odchodzi jak na taki kiosk), ale z Teslą to nie ma porównania, tam miałem 2 silniki elektryczne , napęd AWD, więcej niutów i trochę innych charakter auta ;) Co do bujania to bardzo dobrze wyłapuje nierówności i po 2- 3 dniach człowiek się już przyzwyczaił. Teraz mam wrażenie że auto cichutko przelatuje nad nierównościami i żadnego bujanie nie wyczuwam, aczkolwiek na samym początku było to odczuwalne. Myślę że to kwestia czasu i przyzwyczajenia do auta. A auto jest wysoko zawieszone i miękko zestrojone więc i może niekiedy zabujać. Poniżej porównanie gabarytów BYD Seal U DM-i i Volvo XC60 jak stoją koło siebie :) [ATTACH type="full" alt="20250417_092555aa.jpg"]27169[/ATTACH] Natomiast co do tłumaczeń to są małe "kwiatki" z ich tłumaczeniem, ponoć w maju ma być duża aktualizacja w zakresie tego tłumaczenia oraz wprowadzenia polskich komunikatów głosowych (teraz jest taki łamany słowiański). Prawdę mówiąc dla mnie to dla mnie nie ma to znaczenia główne tłumaczenia są w miarę ok, a pojedyncze słowa są schowane głębiej w menu (dotyczy to dosłownie 8-9 słów na całe tłumaczenie wiec naprawdę tragedii nie ma), ale faktycznie jak na kilkumiesięczny model powinni już poprawić aby było poprawnie i składnie. Wiem że nowi właściciele już zgłaszają w tym zakresie uwagi do dealerów i znając szybkość działania chińczyków pewnie niedługo to poprawią. Tutaj takiej sugestii nie ma, ale pewnie jak ktoś będzie jeździł więcej na dłuższych trasach lub bez ładowania akumulatora to i częściej niż raz będzie musiał tankować. Wszystko zależy kto i jak używa auta. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top