Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 234206, member: 352"] Trzeba przełamywać stereotypy, sam długo biłem sie z rożnymi myślami i skojarzeniami, ale każdy powinien sam zdecydować czy chce jeździć takim autem. Nic nie na siłę. Porównując te 2 auta które użytkowałem/użytkuję to PHEV Toyoty lepiej się zbierała (ponad 300 KM mocy i napęd 4x4) wiec duży plus dla Toyoty. Być może wersja BYD 4x4 bardziej byłaby porównywalna. Akumulator w obu autach o podobnej pojemności aczkolwiek w BYD układ jest bardziej wydajniejszy więc dłużej pojeździmy na EV. W RAV 4 auto było mniej wyciszone i silnik 2,5 litrowy było bardzie słychać ale to taki urok Toyot. Co do wyglądu to kwestia gustu, RAV4 bardziej kompaktowa, BYD jest trosze większy. Bardziej wyciszony jest BYD, Toyota twardsza lepiej radziła sobie z szybko pokonywanymi zakrętami. Materiały w BYD wizualnie lepsze, aczkolwiek jak zniosą ich użytkowania to czas pokarze. Toyota Rav4 i BYD Seal U dzieli trochę czasu ich wprowadzenia, Toyota kojarzy się z niezawodnością BYD wielka niewiadoma :) Auta są rożne i dla różnych osób (myślę że w BYD odnajdą się lepiej młodsze osoby lub osób które nie boją sie nowych technologii), aczkolwiek auto jak auto, każdy wybiera sam co mu pasuje. Gwarancja na auto wynosi 6 lat, na zespół napędowy akumulator 8 lat, nadwozie 12 lat więc chyba wiedzą co robią. Z ciekawostek to w czasie gwarancji BYD daję [U]bezpłatne[/U] Assistance na holowanie do najbliższego serwisu BYD w Europie więc nawet nie trzeba wykupywać dodatkowego ubezpieczenia w tym zakresie. Dowiedziałem się o tym w czasie odbioru auta, pełne ubezpieczenie miałem już wykupione więc trochę się zgapiłem ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top