Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 234399, member: 352"] Kolejne przybliżenie modelu BYD: [LIST] [*]auto posiada odgrzewaną kierownicę oraz dwustopniowe ogrzewanie i dwustopniową wentylację fotela kierowcy i pasażera. Włączenie poprzez szybki dostęp z dolnej belki wyświetlacza centralnego oraz poprzez menu wentylacji - [U]brak ogrzewanych tylnych foteli[/U] (symbole duże i wyraźnie oznakowane). Wentylacja foteli działa cicho, ogrzewania foteli nie próbowałem :) [/LIST] [ATTACH type="full" alt="20250418_075641.jpg"]27199[/ATTACH] [LIST] [*]wbudowany układ oczyszczania powietrza układu klimatyzacji oczyszcza wnętrze z cząstek PM 2.5 a także mierzy stężenie poza autem - działa to automatycznie. Czy to działa i oczyszcza powietrze nie wiem ale doceniam producenta że coś takiego dodał. Bardziej wolałbym filtr HEPA (bo producent jakość sie tym nie chwali) ale widziałem w sieci takie filtry HEPA do tych aut, tylko czy w je wyposaża czy to tylko zamiennik do wykorzystania. Wiosną przyszłego roku jak będę wymieniał filtr kabinowy to porobię zdjęcia co oni tam wsadzili [/LIST] [ATTACH type="full" alt="20250418_075624.jpg"]27200[/ATTACH] [LIST] [*]komora silnikowa jest wyposażona w podwójne uszczelki gumowe (przy krawędzi maski oraz przy krawędzi komory) co ma bardziej wygłuszyć odgłos pracy silnika. Jak jechałem w trybie hybrydowym to w kabinie jest w miarę cicho, ale jechałem wolno bo drogami krajowymi max. 110 km/h. Za to po zatrzymaniu auta (na światłach) faktycznie nie było słychać silnika nawet na zewnątrz - chyba że był wyłączony w tym momencie :unsure: ;) [/LIST] [ATTACH type="full" alt="20250418_153223.jpg"]27201[/ATTACH] [LIST] [*]co do silnika to jest to jednostka własna producenta BYD (ponoś ma kilkanaście patentów jego budowy) o wyjątkowo wysokiej wydajności cieplnej pow. 43 % - na razie brak informacji co do jego awaryjności [/LIST] [URL='https://postimg.cc/WdNN61mK'][IMG]https://i.postimg.cc/7Z754C5x/20250418-153121.jpg[/IMG][/URL] [URL='https://postimages.org/'][IMG]https://i.postimg.cc/nzTsW6CB/BYD-silnik.jpg[/IMG][/URL] i na koniec wg. mnie mała fanaberia producenta, po otworzeniu maski silnika nad przednimi lampami są wstawki z czarnego dekoru "black piano" - po co w tym miejscu nie mam zielonego pojęcia :) [URL='https://postimg.cc/Yv0cCGzp'][IMG]https://i.postimg.cc/9Qtc1y4q/IMG-E0530.jpg[/IMG][/URL] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top