Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="TMRexx, post: 244459, member: 5283"] Ja z kolei wracam właśnie z jazdy testowej, można powiedzieć, zmotywowany tym postem pojechałem obczaić jako tanie auto firmowe na wynajem, w którym nie żal czasem towaru przewieźć i rata niska. Osobiście mnie jakość wykonania zawiodła. Cały entuzjazm extra wyposażenia zniknął przez fikcyjną jakość premium. Rozumiem, że dla kogoś, kto się przesiada z jakiegoś VW czy Toyoty może być zadowalająca, ale ja obecnie jeżdżąc Modelem 3 LR 2023 ( jednocześnie w garażu GLE 2022) to widzę przepaść. Auto wydmuszka, bardzo lichy plastik wszędzie, kratki wentylacji mają ostre krawędzie można palce przeciąć, fotele twarde, wszystkie elementy „obite” tą eko skórą z przeszyciami twarde, czuć że to atrapa. Drzwi wszyscy piszą, że się mają zamykać elegancko jak w lexusie, na żywo dziwnie trzaskają, słychać że plastik rezonuje. Ekran w porównaniu do Tesli średniej jakości, kolory wyblakłe, dziwny kąt nachylenia. Przyspieszenia w wersji z napędem na przód za bardzo nie ma, nie mieli tej lepszej wersji 4x4, na pewno lepiej się zbiera, ale ciszy w kabinie i tak nie było mimo jazdy 50 km/h, a też wszyscy piszą że super wyciszony. Wrażenia szumu wiatru i odgłosów silnika i drogi jak przy jeździe Teslą 120-140 km/h podczas jazdy po mieście 50-70 km/h. Pojechałem napalony, a przyjechałem kompletnie wyleczony z zainteresowania tym autem. Może to ze mną coś nie tak, bo za dużo oczekiwalem tj jakości minimalnie jak Tesla, albo ten egzemplarz był jakiś dziwny. Wynajem średnio opłacalna oferta, 3100 brutto bez ubezpieczenia z wkładem własnym 15% i 15 tys km z rabatem sprzedawcy 1% :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top