Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="pluto, post: 247361, member: 352"] Dziękuję za wypowiedź. Rozumiem, że można mieć inne zdanie, ale pozwolę sobie zauważyć, że niektóre informacje nie są zgodne z rzeczywistością. Wszyscy wiemy że to forum jest faworyzowane przez moderatorów i zaciekle broniących swoich aut właściciel Tesla (ok. każdy ma swoje zdanie, inne spojrzenie na to samo), ale mam wrażenie, że to tylko w myśl zasady obce, nie mam, nie będę pewnie miał, ale się wypowiem, bo konkurencja nie może mieć coś lepiej niż [I]"moja mojsza Tesla" [/I];) Jeszcze rok lub 2 lata temu pewnie też tak samo być sie wypowiadał, ale na szczęście mamy już większy wybór aut elektrycznych lub hybrydowych i widać jak te auta się dużo zmieniły (na plus) - porównywana Tesla zatrzymała się w rozwoju a taki miała potencjał. (n) Ponadto stawianie tezy i dorabianie do niej teorii, pomijając obiektywne dowody, może prowadzić do błędnych wniosków, uprzedzeń i pseudonauki, tak ochoczo stosowane przez niektóre osoby tutaj, byle przedstawić w negatywnym świetle inne pojazdy - rozumiem to, w większości nawet nie odnoszę się do przedstawianych opinii bo nie ma sensu :) Wracając do tematu, temat aut chińskich budzi emocje, ale trzymajmy się faktów. W tej sprawie dostępne są konkretne dane, które pokazują coś innego niż to, co zostało napisane w powyższej wiadomości i nie tylko to moja opinia (bo mogę się także mylić) ale też osób które testują różne auta a nawet mają Tesle w garażu. Wracając do tematu: - głośność BYD Seal U DM-i jest jedna z najniższych aut na rynku (szczególnie na tle wspomnianych Tesli wypada bardzo dobrze. Miałem 2 różne Tesle (produkowane w Chinach i z Berlina) więc mam bezpośrednie porównanie - ba nawet były o tym artykuły na elektrowozie. I tak pomierzona głośność w BYD przedstawia się następująco: [ATTACH type="full"]29029[/ATTACH] Dla porównania w: Tesli 3 RWD - 50 km/h (47,4 dB), 90 km/h (59,1 dB), 120 km/h (64,6 dB) Tesli 3 LR Highland - 50 km/h (48,2 dB), 90 km/h (53,8 dB), 120 km/h (59,5dB) Tesla Y LR FL - 50 km/h (56,2 dB), 90 km/h (60,6 dB), 120 km/h (65,5 dB) - bez komentarza; - głośność zamykania drzwi nie wiem jaka jest w Lexusie ale wystarczy delikatnie je zamykać i nic nie wali więc to kwestia wyczucia albo obecnego doświadczenia w Tesli bo też na początku mocno je dobijałem ;) - fotele jak i jakość materiałów jest na dobrym poziomie, bardzo mięciutkie pufy i zagłówki co potwierdzają także osoby testujące inne auta więc rozumiem opinia bardzie subiektywna niż obiektywna. Poniżej test BYD w którym także potwierdza moje odczucia w materiałów jak i foteli - a testujący jeździ prywatnie Teslą. [MEDIA=youtube]_YtXiyiVnEI:1172[/MEDIA] A co do porównania z Mercedesem to miałem taki model (przed Teslami) GLE 400d z 2020 roku (kupione jako nowe), tam faktycznie skóra na fotelach była grubsza, ale po dwóch latach (możesz mi wierzyć lub nie bo wtedy jeszcze nie dokumentowałem wszystkiego) poszycie foteli przednich miałem bardzo popękane a auto służyło tylko jako holownik do przyczepy kempingowej na długie wyjazdy; - kolejna poruszana kwestia jakość ekranu i tu znowu z całym szacunkiem – to, co napisałeś, nie zgadza się z faktami. Jakość wyświetlanych obrazów jest znakomita nie mówiąc już o obrazach z kamer 540 stopni - kolory są wyraźnie bardzo soczyste (w przeciwieństwie do Tesli w kamerach wyświetlany jest kolor czerwony a nie pomarańczowy jak miałem, przednia kamera nie ma rybiego oka jak w Tesli, ekran wyświetlania martwego pola jest duży i wyraźni w przeciwieństwie do Tesli, a w ciemności to już nawet nie ma porównania (doświetlenie boczne ledami w lusterkach robią robotę). Co do jasności to ekran ma kilka ustawień jasności i kontrastu więc może to kwestia nieodpowiednich ustawień do osobistych preferencji tego nie wiem jak było Poniżej parę fotek możliwości ich wyświetlania (ustawienia standardowe nic nie ruszałem) - naklejone szkło na ekranie więc w rzeczywistości jest jeszcze lepiej (nie ma widocznych pikseli jak na zdjęciach - nie mam zdolności profesjonalnego fotografowania ani sprzętu ;) [ATTACH type="full"]29031[/ATTACH] [ATTACH type="full"]29034[/ATTACH] [ATTACH type="full"]29036[/ATTACH] [ATTACH type="full"]29037[/ATTACH] [ATTACH type="full"]29039[/ATTACH] [ATTACH type="full"]29040[/ATTACH] - w zakresie jakości kratek nawiewu to także chyba na siłę napisany komentarz - narożniki kratek są delikatnie zaokrąglone i pokryte częściowo świecącym plastykiem, coś znowu mi nie pasuje bo tam nic nie ma prawa przyciąć palca (przynajmniej w moim egzemplarzu), ale ok rożne rzeczy mogą występować [ATTACH type="full"]29042[/ATTACH] - co do zakupu na firmę to nigdy nie korzystałem, kupowałem auta jako osoba fizyczna więc się nie wypowiadam bo się na tym nie znam, być może masz rację i tutaj BYD powinien skorzystać z lepszych rozwiązań. Mam nadzieję że w niczym nie uraziłem, a tylko to pomoże wyjaśnić sytuację :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Hybrydy mHEV, HEV, PHEV
Tematy ogólne
BYD SEAL U DM-i Boost 2025r. 218KM 18,3 kWh netto LFP – komfortowa hybryda PHEV
Top