Fenrise
Pionier e-mobilności
Prezentacja bajerów modelu BYD Yangwang U7.
Na uwagę zasługuje aktywne zawieszenie, żywcem wyjęte z Citroena Xantia Activa z 1997 roku, które w czasie rzeczywistym niwelowało wychyły nadwozia w zakrętach. Dzięki temu auto mogło pokonywać łuki z dużo wyższymi prędkościami. Prócz tego prezentowany BYD potrafi więcej sztuczek związanych z możliwością unoszenia i opuszczania każdego z narożników auta niezależnie.
Innym bajerem jest możliwość obrotu w miejscu. Choć szczerze mówiąc, obawiam się o żywotność zespołu napędowego poddawanemu takim obciążeniom (tarcie).
Wstyd dla Citroena że porzucił swoje ikoniczne bajeranckie zawieszenia
Na uwagę zasługuje aktywne zawieszenie, żywcem wyjęte z Citroena Xantia Activa z 1997 roku, które w czasie rzeczywistym niwelowało wychyły nadwozia w zakrętach. Dzięki temu auto mogło pokonywać łuki z dużo wyższymi prędkościami. Prócz tego prezentowany BYD potrafi więcej sztuczek związanych z możliwością unoszenia i opuszczania każdego z narożników auta niezależnie.
Innym bajerem jest możliwość obrotu w miejscu. Choć szczerze mówiąc, obawiam się o żywotność zespołu napędowego poddawanemu takim obciążeniom (tarcie).
Wstyd dla Citroena że porzucił swoje ikoniczne bajeranckie zawieszenia