BYD Yangwang U7 - powrót aktywnych zawieszeń w stylu dawnego Citroena

Fenrise

Pionier e-mobilności
Prezentacja bajerów modelu BYD Yangwang U7.

Na uwagę zasługuje aktywne zawieszenie, żywcem wyjęte z Citroena Xantia Activa z 1997 roku, które w czasie rzeczywistym niwelowało wychyły nadwozia w zakrętach. Dzięki temu auto mogło pokonywać łuki z dużo wyższymi prędkościami. Prócz tego prezentowany BYD potrafi więcej sztuczek związanych z możliwością unoszenia i opuszczania każdego z narożników auta niezależnie.

Innym bajerem jest możliwość obrotu w miejscu. Choć szczerze mówiąc, obawiam się o żywotność zespołu napędowego poddawanemu takim obciążeniom (tarcie).



Wstyd dla Citroena że porzucił swoje ikoniczne bajeranckie zawieszenia :p
 

adamusek

Posiadacz elektryka
wyjezdzanie przodem z ciasnego miasta jest super i to sie na pewno może przydać
 
Top