BigB00
Posiadacz elektryka
Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami i uruchomioną produkcją BYD Han jako pierwszy pojazd posiadał nową technologię akumulatorów już od połowy 2020 roku:
elektrowoz.pl
Teraz BYD zapowiada wyposażenie wszystkich przyszłych modeli wyłącznie elektrycznych w „Blade Battery”. Pierwsze nowe modele elektryczne, które mają mieć baterie Blade na rynek chiński, to Qin PLUS EV, Song PLUS EV oraz wersje Tang EV i e2 z 2021 roku.
Nie nzamy dokładnych danych technicznych nowych baterii w tych autach, ale w nowym BYD Tang roczniku modelowym 2021 pojemność akumulatora zostanie zwiększona z 82,8 do 86,4 kWh, a model będzie również oferowany jako siedmioosobowy. Nowy Tang EV ma być w stanie ładować od 30 do 80 procent w ciągu 30 minut przy prądzie stałym do 110 kW.
W najnowszym komunikacie chińska firma powtórzyła już zapowiedziane cechy bezpieczeństwa nowych akumulatorów LFP, które mają być szczególnie stabilne nawet po przebiciu, poddaniu się ciśnieniu lub w ogniu. Ponadto, zgodnie z wcześniejszymi informacjami, przestrzeń wymagana do zainstalowania baterii jest o 50 procent mniejsza niż w przypadku porównywalnego ogniwa NMC.
Firma obecnie zwiększa moce produkcyjne, aby zaopatrywać między innymi klientów zewnętrznych. Pierwsze plotki już się pojawiają: w połowie marca koreańskie media donosiły, że Hyundai Motor Group prowadzi rozmowy z BYD na temat dostarczania ogniw LFP do chińskich modeli.
www.electrive.com

BYD pokazuje baterię BYD Blade: LiFePO4, dłuuugie ogniwa i nowa struktura akumulatorów [wideo] | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl
Kilkanaście dni temu chiński BYD ogłosił, że z dnia na dzień stworzył nową linię produkcyjną i obok ogniw i samochodów ruszył...

Nie nzamy dokładnych danych technicznych nowych baterii w tych autach, ale w nowym BYD Tang roczniku modelowym 2021 pojemność akumulatora zostanie zwiększona z 82,8 do 86,4 kWh, a model będzie również oferowany jako siedmioosobowy. Nowy Tang EV ma być w stanie ładować od 30 do 80 procent w ciągu 30 minut przy prądzie stałym do 110 kW.
W najnowszym komunikacie chińska firma powtórzyła już zapowiedziane cechy bezpieczeństwa nowych akumulatorów LFP, które mają być szczególnie stabilne nawet po przebiciu, poddaniu się ciśnieniu lub w ogniu. Ponadto, zgodnie z wcześniejszymi informacjami, przestrzeń wymagana do zainstalowania baterii jest o 50 procent mniejsza niż w przypadku porównywalnego ogniwa NMC.
Firma obecnie zwiększa moce produkcyjne, aby zaopatrywać między innymi klientów zewnętrznych. Pierwsze plotki już się pojawiają: w połowie marca koreańskie media donosiły, że Hyundai Motor Group prowadzi rozmowy z BYD na temat dostarczania ogniw LFP do chińskich modeli.

BYD introduces four BEVs fitted with the Blade Battery - electrive.com
BYD announces to equip all future pure electric models with its ‘Blade Battery’. The first new electric models to have the Blade batteries on board for the Chinese market are the Qin PLUS EV, the Song PLUS EV and the 2021 versions of the Tang EV and the e2. All four have BYD’s new battery […]
