Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BYD
Inne modele, pozostałe pytania
BYD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ev3, post: 156428, member: 2602"] Nie zgadzam się, totalnie nie. Inaczej wygląda to na rynku na który dane marka weszła z kopyta i to ona sprzedaje samochody i odpowiada za całość. A jak tylko ściemnia że weszła i całą robotę zwala na dealerów, to musi wygląda to tak jak teraz MG w Polsce. W końcu nikt nie będzie wykładał dużej kasy, jeśli nie wie, że mu się to zwróci. Nie będzie za friko budował czyjejś marki. To zadanie dla producenta. Jemu się to nie musi zwrócić, on ma zbudować markę na rynku. Trzeba nadrobić te lata, które dzielą nową markę od tych od dawna obecnych na rynku, wybudować centralny plac do dystrybucji samochodów, magazyn dla części i system dystrybucji potrafiący zapewnić każdą część w kilka dni, no może tygodni. Do tego ogarnąć jakieś finansowanie, najlepiej z własnym bankiem. I na to trzeba pracować wiele lat, żeby od początku sobie dobrą opinię wyrabiać. Albo zasypać te różnice kasą na inwestycje ZANIM będzie się chciało coś sprzedać. A chinole sprytnie próbują ten etap pominąć. Ale tak się nie da, rezultatem sprzedaży bez obecności importera na rynku, będzie zawsze właśnie taka amatorka i rozczarowanie dla chętnych na zakup, albo co gorsza dla tych co dali się skusić ładnymi kolorami nadwozia. A moim zdaniem jest dokładnie odwrotnie i to jest efekt podejścia chińskich firm do europejskich rynków, a naszego w szczególności. Nawet taki Stellantis, mimo że kompletnie nie ma produktu, stara się coś zrobić w temacie ev, daje (czasem) dobre ceny, rekordowo tanie finansowania, jakieś akcje marketingowe. Chinole mogliby ich zjeść, bo w temacie mają dużo lepsze auta, ale mają nas w pompie i nie robią nic. Ewidentnie nie umieją w kapitalizm. A jak Kuba bogom, tak bogowie Kubie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BYD
Inne modele, pozostałe pytania
BYD
Top