Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Camp Mode - Składane spanie.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Hue Zarri, post: 8124, member: 88"] Witam. Off topic troche wakacyjny, żeby nie było tyko o problemach.... Otóż ze względu że wybieram się niebawem w dłuższą podróż (Gibraltar), stwierdziłem, że z parę razy miło będzie przespać się gdzieś na pustkowiu, czy to w Alpach czy gdzieś na dzikiej plaży Włoch czy Hiszpanii. Zapewne większość już wie że da się w TM3 przekimać nockę, ale zestawy do spania są różne - od nadmuchiwanych po mega gąbki. Sęk w tym że, nadmuchiwane mogą być niewygodne, a gąbki są najczęściej drogie. A tak na prawdę wszystko trzeba ciągnąc z US&A albo Czajna. Mam wyjazd niebawem tak więc zdecydowałem że kupie zwykły materac gąbkowy i zobaczę co i jak. Potem jak będzie się chciało to go obszyję żeby nie było wstydu pokazać na parkingu. ;P Zdjęcia dorzucę później teraz chwila o gąbce 1. Grubość i sztywność - Wybrałem pierwszą lepszą firmę sprzedającą gąbki tapicerskie. Na początku celowałem w grubość 10cm, ale na miejscu, po przymiarkach okazało się że kompletnie wystarczy 6cm. Redukcja w tym wymiarze zaowocowała poprawą miejsca w bagażniku, a nie utraciła na wygodzie. Co do sztywności od razu mogę powiedzieć żeby celować w najtwardszy materac jaki można, u mnie to T35. Spowoduje to że szpary miedzy częściami będą niewyczuwalne, a różnica poziomu miedzy płytą bagażnika a oparciami trochę się zniweluje. 2. Wymiary - Wybrałem gąbkę o wymiarze 120x200. Po złożeniu siedzeń tylnych oraz przesunięciu przednich, długość potencjalnego spania wynosi 200cm, aczkolwiek zagłówki złożonych tylnych oparć starczają na 190cm podtrzymania gąbki. Co powoduje że wyższa osoba by musiała mieć małą walizkę "pokładową" położną na sztorc miedzy siedzeniem a złożonym zagłówkiem. Osoba o moim wzroście (180cm) nie musi za mocno odsuwać przedniego fotela od własnej pozycji kierowcy. Co do szerokości to między nadkolami jest 94cm. Więc by było symetrycznie, tworzy się łózko 94x200. Pozostałe części 26cm planuję zostawić luzem. W praktyce umożliwiają one upchanie przy drzwiach co licuje powierzchnie i uniemożliwia wpadanie w przysłowiową dziurę podczas wypoczynku. 3. Załadunek i transport. Długość złożonego bagażnika to 100cm. Ćwiartki pasują właśnie na taką długość by móc złożyć z powrotem siedzenia. Właz ma wysokość 45cm, tak więc gąbka wsadzona na sztorc wchodzi na ścisk, a jej grubość zajmuje razem 24cm z dostępnych 94cm. Zostaje 70cm na dużą walizkę podróżną, lub inne bagaże. 4. Look&Feel Surowa gąbka bardzo dobrze się przylepia do wykładziny, jestem wręcz zaskoczony bo zachowuje się jakby była z rzepami. Tak więc ułożenie dużych ćwiartek nie przysparza problemów, nawet podczas wchodzenia i poruszania się po częściowo rozłożonych elementach. Na wierzchnią warstwę planuję użyć zwykłego prześcieradła, oraz śpiworów łączonych. Co do spania, to pewnie dodam do tego wątki więcej jak już sprawdzę w praktyce. A i na koniec, koszt 180pln :) [ATTACH type="full"]1085[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Camp Mode - Składane spanie.
Top