Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
Cennik Elocity
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="daniel, post: 72011, member: 885"] Jak tam wypad do Żnina? Działa ten Orlen? W aplikacji nadal nieaktywny. Dzisiaj pierwszy raz miałem zderzenie z elektrorzeczywistością. Zostawiłem rodzinę i podjechałem do Inowrocławia na Greenway. "Godzinka razem z dojazdem i powrotem, to już nie będzie trzeba stawać przy powrocie." Podpiąłem się, wystartowałem ładowanie i "nawiązywanie połączenia" trwało zbyt długo. Po paru minutach zadzwoniłem pewny siebie na infolinię i poprosiłem o włączenie CCSa. Bateria gorąca, 30% naładowania, 150kW, LETS GO! 10-15 minut i odjeżdżam. Nic bardziej mylnego. Po zdalnym włączeniu sesji, restarcie ładowarki, podnoszeniu kabla przy nawiązywaniu łączności w deszczu Pan bardzo uprzejmym głosem powiedział mi, że ładowarka nie widzi mojego samochodu, nic więcej nie może zrobić i mogę się ładować z AC. Proszę, oto kupon na 10kWh. Tylko, że mam plany na ten dzień i nie pasuje mi spędzać 3h na ładowarce. Postanowiłem spróbować szczęścia na Elo.City w Barcinie. Ustawiłem Supercharger w Ciechocinku w nawigacji i pojechałem. Chyba po paru minutach wyłączył podgrzewanie, bo nie dojechałbym do SC. Instalacja aplikacji, dane karty itd. Ładowanie początkowo podjechało do 100kW, ale szybko spadło do 75 i potem bardzo powoli rosło. Doszło chyba do 90 kiedy się odłączyłem. Tzn dwa razy wyskoczył błąd w ładowarce i wyłączyło mi ładowanie. Doładowałem się aż za dużo, do 80%. Po przyjeździe do Poznania to okazało sie w sumie o 22% za dużo, ale wtedy chciałem mieć zapas, żeby znowu nie utknąć bez ładowarki. Podczas gdy po raz drugi przerwało mi ładowanie i podłączałem się ponownie, podjechał Pan w pickupie i powiedział, że jeśli jest jakiś problem to w kasie na stacji mi pomogą. Wątpię, żeby mogli coś wiecej zrobić niż to co robiłem. Krótka rozmowa na temat tego, że Pan kupił żonie elektrycznego iX i pytał czy przejedzie 600km tak jak deklarują. Odpowiedziałem, że nawet w benzynowych nie przejedzie tyle ile deklarują, ale nie było czasu na pogaduchy, bo padał deszcz i wiał wiatr. Powiedziałem, że sobie poradzę i Pan pojechał. Czyli w sumie to zapłaciłem więcej, ale za to było bardziej stresująco i zmarnowałem dodatkową godzinę. Nie było groźby lawety, ale utknięcie gdzieś na pół dnia też mi się nie uśmiechało. Choćby lało i wiało, a może nawet tym bardziej, to nie wyjadę więcej z mniej niż 100%. Chyba, że będę nocował to się doładuję na gniazdku 230V. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
Cennik Elocity
Top