S
Zdjęcie blokady tylko przedłuży bolesną agonię. Przedstawiciele niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego już przegrali wyścig, bo nie są zdolni do mentalnego przestawienia się na nowe rodzaje napędu. To jak historia II wojny. Niemcy produkowali perfekcyjne, skomplikowane technicznie i drogie czołgi, a Rosjanie wymyślili dobre, proste, tanie T34. I jedna po drugiej wygrywali bitwy.Oglądam już któryś z kolei komentarz Electric Vikinga - bardzo mądrze mówi. A co do obniżek cen VW od nowego roku? Myślę że zamiast tego będą jeszcze większe naciski na UE aby zrezygnować z blokady sprzedaży spalinowych od 2035...
Choć trzeba pamiętać, że Sowieci kompletnie nie liczyli się ze stratami. Co robią również aktualnie w Ukrainie. Ale to oczywiście OT.Zdjęcie blokady tylko przedłuży bolesną agonię. Przedstawiciele niemieckiego przemysłu motoryzacyjnego już przegrali wyścig, bo nie są zdolni do mentalnego przestawienia się na nowe rodzaje napędu. To jak historia II wojny. Niemcy produkowali perfekcyjne, skomplikowane technicznie i drogie czołgi, a Rosjanie wymyślili dobre, proste, tanie T34. I jedna po drugiej wygrywali bitwy.
VW i spora grupa firm bazowała na tanich surowcach (ze wschodu), taniej sile roboczej (napływowej z południa). Obydwa założenia to już przeszłość. Związkowcy muszą trąbić bo to ich sens istnienia. A to, że piłują gałąź, na której siedzą...vw strategia się posypała, na dodatek przeżarli lata prosperity i finalnie nie mają pomysłu na przyszłość tkwiąc w przeszłości. dramat ale może to załamanie to będzie liść otrzeźwiacz?
świetny materiał. ty to jesteś ninjaVW i spora grupa firm bazowała na tanich surowcach (ze wschodu), taniej sile roboczej (napływowej z południa). Obydwa założenia to już przeszłość. Związkowcy muszą trąbić bo to ich sens istnienia. A to, że piłują gałąź, na której siedzą...
Tymczasem w Japonii podobno w tym miesiącu było seminarium (Centralne Biuro Ekonomii i Przemysłu Japonii - o ile dobrze translator przetłumaczył), w którym uczestniczyło ok. 70 firm, dostawców części automotive. Analizowano zagraniczne pojazdy i byli w wielkim szoku jak można wyprodukować auta tak niskim kosztem. Szczególnie zwrócili uwagę na integrację wielu podzespołów. https://cn.nikkei.com/industry/icar/56879-2024-10-09-09-00-23.html