Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
ChargeIn GO
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="daniel, post: 253229, member: 885"] Dla mnie największa zaleta tych ładowarek to, że są przy McDonaldsach. Nawet mogłyby być wolniejsze, bo zanim zjemy to już naładowane. Ale jak piszą na etykiecie, że 120kW to powinno być 120 kW. Ograniczenie pewnie dlatego, że kabel ma ograniczony prąd, a moc jest podana przy 800V. 120kW/800V = 150A, przy 400V dostałeś 72kW/400V = 180A. Teoretycznie to mogła być moc 144 kW dla aut 800V, ale inżynier zrobił dla okrągłej liczby 120. Gdzieś mi się obiło o uszy, że kabel to najdroższa część ładowarki, więc na tym oszczędzają, a to się przekłada na to, że samochody z 400V są ograniczone przez prąd który kabel może przenieść. A dlaczego się podzieliło? Zgaduję, że ze względu na wewnętrzną budowę ładowarki. Jakieś moduły, które nie mogą się przełączyć między autami. To samo miałem na Greenwayu. Jak ktoś się podłączył nawet na AC, to maksymalna moc punktu DC spadała o połowę. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SZYBKIE stacje ładowania: GreenWay, Ionity, ...
Infrastruktura GreenWay, Orlen, Ionity, ...
ChargeIn GO
Top