Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Chill mode, po co używać
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 230676, member: 1241"] Zastanawiałem sie dlaczego w Y mam kickdown a w X wyłączyłem ta funkcję bo mi sie nie podobało. W S3XY jest maximum discharge i to oscyluje 500-750kW. Jest też taki parametr jak total power gdzie w przypadku chill dochodzi do ~220kW, sport ~520kW i plaid ponad 750kW. Więc w Sport brakuje mocy tylko przy rozładowanej zimnej baterii. Nie spotkałem sie z nierównomiernym przyspieszaniem. W Y chyba chill to ~160kW, w AWD sport to ~320kW, a Performance ~420kW. (musze zweryfikować kiedyś) Chill w X jest z 10% szybszy biorąc pod uwagę masę. A Sport w Performance/Plaid jest 30% szybsze niz w AWD. Prawdopodobniej te 10% więcej powoduje ze Chill w X jest bardziej przyjemny a przejście na Sport w Y gdy bateria nie jest w odpowiednim stanie (zazwyczaj nie jest) nie jest tak drastyczne [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Chill mode, po co używać
Top