Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ciąg dalszy: "Kobieta z zamkniętymi oczami w Tesli na Autopilocie. Ludzie, to nie są żarty – trzeba powiadamiać policję!"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="Bronek, post: 102085, member: 6"] Jeżdżę od kilku lat z ciężarkiem starając się wykorzystać maksymalnie to co nam tu danie. Z każdym rokiem jest poprawa stabilności jazdy i niestety wzrost ograniczeń i jest co raz mniej i tak małej autonomii. Jedno co jest korzystne, to że Tesla staje się bardziej ostrożna w manewrach . Wytluszczę to : [B]Zastanawia mnie że z jednej strony niektórzy chcą większej sprawności autonomii a jadnoczesnie nie przyjmują jej zasad. Czyli januszowanie, bo 140km/h to za mało, że jak chce wyprzedzić to auto potrafi lekko zwolnić A ja bym dał gazu, a ja bym tamto itd.. [/B]nie mówię o fantomach i błędach ale o regułach i sposobie jazdy. Sam to miałem wielokrotnie, teraz już się przyzwyczaiłem i jak AP Zto nie ja. Ja tylko, pilnuję. Są po, prostu inne algorytmy "nieludzkie" , bo to maszyna nie człowiek. Podobnie jak z wszystkim co Tesla wprowadziła od ekranów, poprzez astronomiczne przysspieszenia, w zwykłym niby aucie, Yoke, itd. I musimy się przestawić na inną jazdę. Sama technologia napędu i zasilania już przecież jest inna. Tak jak nie potrafię jeździć autobusem czy tramwajem bo mam kłopot z kupnem biletu, t