Ciągłe awarie ID5

ewat

Zadomawiam się
W listopadzie 2024 kupiłam ID5, auto zepsuło się od tej pory cztery razy. Pierwszy po pierwszym ładowaniu auta. Cztery razy było holowane na lewecie, bo nie dało się go uruchomić. Wolkswagen Poland ma mnie gdzieś. Nie są w stanie go naprawić. Większość czasu auto spędziło w warsztacie. Dziś po raz kolejny awaria ( nie można go właczyć, nie ładuje się, napis usterka 12v. Czy ktoś też tak ma jak ja? czy ktoś ma pomysł, co ja mogę z tym zrobić? Wyprodukowano wadliwy od początku model i nie są w stanie zlokalizować tej wady.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Nie wykluczam, że VW w Polsce to 'inna bajka'
U nas wszystkie marki to inna bajka... Mój znajomy spod Edynburga też się zawsze dziwi jak to wygląda w PL.
 

less

Posiadacz elektryka
Ja uważam, że prawnik ma rację, wypunktował które i dlaczego części umowy są niezgodne z prawem. Nie dziwi mnie to, po tym jak mnie traktują. Sprzedali mi samochód z wadą fabryczną, nie potrafią go naprawić. Chcę od nich tylko wymiany na taki sam model, tylko sprawny i przez 8 miesięcy tego nie załatwili, nie zachowali się w porządku wobec mnie jako klienta. Zbywają mnie, nie odpowiadają na pisma.
Tylko że nie Tobie sprzedał, bo nie jesteś właścicielem tylko najemcą. Ty masz ewentualnie roszczenia do wynajmującego że wbrew umowie nie zapewnia Ci auta objętego umową.
 

ewat

Zadomawiam się
VW obiecał, że wymieni nam wadliwe auto ( kupione jako nowe, które zepsuło się 4 razy, nie wied,ą jak naprawić). Na dzień przed weekendem w piątek po południu wysłali maila, że nie wymienią. Zastepcze auto zabrali mi dwa tygodnie temu, obiecali dać nowe zastepcze w poniedziałek. W żywe oczy oklamali nas. Nie mam sił już do tej firmy. Chciałabym Was ostrzec przed jakimkolwiek korzystaniem z usług Volkswagen Polska.
 

KrzysztofFly

Moderator
VW obiecał, że wymieni nam wadliwe auto ( kupione jako nowe, które zepsuło się 4 razy, nie wied,ą jak naprawić). Na dzień przed weekendem w piątek po południu wysłali maila, że nie wymienią. Zastepcze auto zabrali mi dwa tygodnie temu, obiecali dać nowe zastepcze w poniedziałek. W żywe oczy oklamali nas. Nie mam sił już do tej firmy. Chciałabym Was ostrzec przed jakimkolwiek korzystaniem z usług Volkswagen Polska.
Może warto by było, tym tematem zainteresować @Łukasz Bigo. Być może gdyby opisał całą historię w najdrobniejszych szczegółach na stronie www.elektrowoz.pl, to ktoś z centrali VW by się całą sytuacją zainteresował. Oczywiście koniecznie trzeba by chronologicznie opisać cały okres eksploatacji i uziemienia tegoż konkretnego i co ewidentne felernego egzemplarza, tu na pewno potrzebny byłby wgląd do dokumentów i korespondencji, dla potwierdzenia faktów i uniknięcia posądzeniu o próbę zrobienia antyreklamy.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
ale z VWFS UK miałem w przeszłości
Nie finansowałem u nich zakupu samochodu, ale zakładałem ostatnio lokatę. Po 2 tygodniach udało się założyć konto "przez Internet". Nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinię (znaczy jest numer telefonu, ale nie da się dodzwonić). Ogólnie całość wali stęchlizną.
Co do ogółu rynku motoryzacyjnego w PL - mają wywalone na klientów indywidualnych, może jest lepiej na rynku flotowym, nie mam pojęcia.
No to zapomnij o Rzeczniku Konsumenta.
Rzecznik konsumenta może niewiele, nawet jeżeli jesteś konsumentem.
Odstąpienie od umowy też problematyczne bo nie jesteś właścicielem.
Jesteś wynajmującym. Wynajem to też umowa, od której można (teoretycznie) odstąpić.

Trzy miesiące bez odpowiedzi na pismo od prawnika :-(
Patrząc na moje przeboje z zakładaniem konta, to możliwe, że jeszcze go nie przeczytali.
 

ewat

Zadomawiam się
Witam,
Mamy identyczny przypadek jak Pani z Volkswagenem ID5. Identyczna spychologia ze strony firmy Volkswagen oraz identyczna awaria. Proszę o kontakt w wiadomości prywatnej.
Napisałam, czyli nie jesteśmy jedyni z tą awarią. Oni nie mają pojęcia jak naprawić to auto ani jaka to ustarka
Na razie 3x wymieniali ładowarkę. Obecnie twierdzą, że naprawili auto poprzez aktualizację systemu.
 

ewat

Zadomawiam się
Napisałam, czyli nie jesteśmy jedyni z tą awarią. Oni nie mają pojęcia jak naprawić to auto ani jaka to ustarka
Na razie 3x wymieniali ładowarkę. Obecnie twierdzą, że naprawili auto poprzez aktualizację systemu.
Obiecali nam, że wymienią na inne kilka tygodni temu. Byla to zwłoka na czas. W piątek po południu wysłali maila, że nie wymienią auta i mamy odebrać samochód, bo go naprawili aktualizując system. Samochód był w czwartej naprawie. Ostatnio holowany do serwisu w marcu. Stoi tam do tej pory.
 
Top