Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ciekawie idzie rozwój wodoru w Norwegii :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="p0li, post: 134543, member: 128"] ahhh - tylu specjalistow sie juz wypowiedzialo wiec ja juz nie bede tylko takie male ale - autobus wodorowy w -20 jezdzi tak samo jak daleko jak przy +20 i na ogrzewanie kabiny nie zuzywa ani kW (bo jest wykozystywane cieplo odpadowe z chlodzenia stackow) a jak tam bateryjkowoz w takim przypadku? dla przypomnienia (bo przeciez tacy fachoffcy to wiedza) ogrzewanie w autobusie nieprzegubowym to jednostka 20kW, w przeguibowym - 2 takie i prad pobiera ciagle (wymiana powietrza podczas wymiany pasazerow) itd wiec zostaje albo argegat dieslowy albo wpieprza baterie tak ze BusEV przejedzie ze 100km w takich warunkach, gdzie latem - 400 itd itp [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Ciekawie idzie rozwój wodoru w Norwegii :D
Top