Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 231458, member: 1241"] Dodatkowo auta z 800V ładują się zazwyczaj dużo wolnie na 400V, np pierwszy Taycan w podstawie miał 50kW ładowanie na 400V, a wiekszy konwerter 400->800V był w opcji. Teraz już auta mają 130-140kW bo np dzielą pakiet na pół ale prędkość ładowania na 400V też dzieli się na pół. [USER=835]@boa[/USER] Zależy od krzywej ładowania. Jedno to ile parametry pozwalają na przesłąnie z ładowarki samochodu a drugie to jaki maksymalny prąd producent ustawił w krzywej. Tutaj np zaznaczyłem ile prawdopdoobnie traci się na SuC w S/X, ilość energii to pole na wykresie. Natomiast w Tesli 3/Y nic się praktycznie nie traci na SuC. Im większa bateria i więcej ładowarek 1000V tym 800V będzie lepszym wyborem, ale dzieki temu że Tesla sobie zwiekszyła max z 500A na 615A (są też niektóre inne ładowarki które mają wiecej niż 500A) to nie odstaje bardzo. [ATTACH type="full"]26720[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?
Top