Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Olecki, post: 231542, member: 1203"] Jeśli ograniczeniem nie będzie dopuszczalny amperaż to tak, tylko że w niektórych przypadkach te ogniwa mogą być większe niż dom ;). Właśnie dlatego używa się parametru C, określającego maksymalny prąd ładowania do wielkości baterii (a czy producent wykorzysta go w całości krzywą ładowania to już inna para kaloszy). Dzięki temu można porównywać baterie o zbliżonej pojemności. Tak dla ciekawostki dodam że w Chinach pojawiły się już seryjnie produkowane samochody posiadające baterie 5,5 C co oznacza przy baterii 100 kWh 550 kW maksymalnie (przy 80 % SoC dalej utrzymują około 380 kW). Kolejna sprawa to architektura 800V nie zawsze oznacza to samo. Można to zaprojektować na kilka sposobów. Może być ogniwo 800V i silnik 800V , można połączyć dwie baterie 400v szeregowo i dać silnik 800V lub 400V. Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety, bez szczegółów architektury dyskusja o efektywności jest trochę jałowa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Co dalej po Tesli? Jaki następny BEV byście wybrali?
Top